Egy álomból édes valóság

Home / Egy álomból édes valóság

Egy álomból édes valóság

October 24, 2021 | Uncategorized | No Comments

Mihályi László, a Mihályi Cukrászda tulajdonosa – Fotó: Corvinus Tourism Club

Bizonyára rengeteg fiatalban felmerül a kérdés, hogy mégis milyen területen helyezkedjen el, milyen karriert válasszon. A Corvinus Tourism Club nekik szeretne segíteni a #miértéppenaturizmus kampányával, melynek keretein belül a turizmus és a vendéglátás neves alakjaival beszélgetünk a szakma örömeiről és lehetőségeiről. Az idei első forgatás alkalmából a méltán híres váci cukrászdába, a Mihályi Patesserie-be látogathattunk el, ahol Mihályi Lászlóval beszélgettünk a karrierjében megélt élményeiről és tapasztalatairól.

„Mi nem süteményeket árulunk, hanem élvezetet adunk.” – mondta a mestercukrász, aki már élete első jelmezbálján is cukrászpéknek öltözött és szenvedélye a minőségi ételek készítése iránt azóta is töretlen. Öröm volt látni, hogy valaki ennyire fontosnak tartja, hogy egy kis boldogságot csempésszen a vásárlói mindennapjaiba, mindezt a legkülönfélébb eszközökkel megvalósítva. A sütemények alapanyagai között ugyanis az egzotikus ázsiai és dél-amerikai fűszerektől kezdve, az elefántcsontparti kókuszon át egészen a boldogkőváraljai barackig minden megtalálható. Ezek nagyban hozzájárulnak a sütemények egyedi ízvilágához, amit az édességek különleges formája tesz még vonzóbbá.

Természetesen a minőségi, színvonalas kínálat létrehozása rengeteg kreativitást, precizitást és energiaráfordítást igényel. Mondhatni, ez a szakma üzenete. De mi a célja? Mihályi László szerint az, hogy valami olyat alkossunk, amelynek mások is örülni tudnak. Ez az a boldogságfaktor, amire az embernek élete minden egyes pillanatában szüksége van. A cukrászok számára ez jelenti a végtelen küldetést.

A videó végén vendégünk azokhoz a fiatalokhoz fordult, akik a vendéglátás sokszínű világában képzelik el a jövőjüket. Elmondása szerint a cukrász szakma egyik legnagyobb előnye, hogy rövid idő alatt is komoly sikerekre lehet szert tenni. Hozzátette, hogy bár nehézségek mindig lesznek, tudni kell, hogyan kerekedjünk felül rajtuk. A mestercukrász szerint a makulátlan felkészültség és a megszerzett szakmai ismeretek jelentik a siker kulcsát. Ha ezekre szert teszünk, minden hátrány könnyedén kiküszöbölhető lesz.

A CTC – Corvinus Tourism Club Magyarország első és legnagyobb  turizmussal foglalkozó diákszervezete, valamint a Youth Business Group ernyőszervezet alá tartozó Tourism Club Franchise-nak a tagja. Reméljük, hogy a kampányvideónkkal kellő motivációt és kitartást biztosítottunk a szakmabelieknek, valamint megmutathattuk követőinknek, hogy #miértéppenaturizmus.

About Author