Tisztában vagyunk annak fontosságával, hogy egy diákszervezet a közösségi programok mellett kivételes szaktudást is kell, hogy nyújtson. Ennek keretében hoztuk létre a Talent Development Terminált is, mellyel célunk, hogy az egyetemi tanulmányokat kiegészítve elmélyíthesd a tudásodat a téged legjobban érdeklő karrierúton. A turizmus szakma 3 nagyobb területét fedi le Programunk, ami nem más, mint a Destination Management, Hotel Management és a Gastro and leisure. A program hozzásegít a szakma minél szélesebb megismeréséhez és tiszta képet ad a lehetséges karrierutakról, így eldöntheted mi is érdekel igazán a turizmuson belül.
A Talent Programunk 4 féléves, amely során számos tréningen vehetsz részt és izgalmas feladatokon dolgozhatsz. A program lehetőségét a Youth Business Group-nak (YBG) köszönhetjük, akik egyúttal a kidolgozásában is segítségünkre voltak.
1.szemeszter: Gate I. (A szervezeti működés alapjai, “Onboarding project”)
A CTC működésével való megismerkedés
Minden kérdésedre választ fogsz kapni azzal kapcsolatban, hogy milyen lehetőségek várnak rád a CTC-n belül. Azt is fogod tudni, hogy ha nehézséged adódik valamivel, akkor pontosan kihez kell fordulni szervezeten belül. 🙂
5 fős Onboarding csapatok feladatai: marketing, toborzás, kiválasztás, rendezvényszervezés, szakmai feladatok
Téged is be fogunk osztani képességeid és érdeklődésednek megfelelően egy kis baráti közösségbe, ahol együtt dolgozva a már tapasztalt tagokkal vezetünk bele a fenti területek egyikébe.
Céglátogatások, karrierutak megismerése
Ahogy tapasztalni fogod, az első pár félév az egyetemen még igen csak száraz lesz és messze lesz a turizmustól. Talán fel is fog benned merülni, hogy biztosan ezt akartad-e tanulni? No, pont ezért fogunk ellátogatni a terület top munkaadóihoz, mint például a Continental Group, hogy bepillantást nyerhess abba, hogy milyen izgalmas karrierlehetőségek várnak rád a jövőben! 😉
2. szemeszter: Gate II. (karrierút választása, szakmai képzések, projektek 3 területen)
Destination management: Városfejlesztés és marketing stratégia
Vajon mitől lesz vonzó egy város? Hogy csábítsunk minél több turistát egy adott településre úgy, hogy abból az ott lakók is profitálhassanak? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kell választ találnia egy jó városmarketingesnek.
Hotel management: Front office (foglalási rendszerek, vendégélménymenedzsment)
Mindig is érdekelt, hogy milyen lehet a recepciós pult másik oldalán? Több luxusszállodával is partnerkapcsolatban vagyunk, akik tárt karokkal várnak a csak nekünk szervezett körbevezetéseken, ahol minden részletet megtudhattok arról, hogy mi a menete egy szobafoglalásnak egészen a telefonhívástól/online foglalástól elindulva a vendég érkezésén át, a távozásáig és az utánkövetésig, ahol kiderítjük mennyire volt megelégedve a szolgáltatások minőségével.
Gastro and leisure:
Betekintést nyerhetsz a gasztronómiába, vendéglátóegységek működtetésébe és stratégiai kérdéseibe, mint például a gasztro PR/marketingbe vagy a brand kialakításába.
3. szemeszter: Gate III. (specializáció, vezetői életpálya, vezetői tréningek)
Destination management: Térségfejlesztés és marketing (turizmusmarketing és stratégia, turizmuspolitika)
Milyen szakmai szervezetek felelősek azért, hogy egy turisztikai beruházás megvalósuljon a régióban? Erre keressük a választ, amellett, hogy megvizsgáljuk, hogyan kell desztinációszinten összefűzni az egyes térségek érdekes nevezetességeit, hogy az kihagyhatatlan vonzerőt képviseljen.
Hotel management: Back office (sales, HR, pénzügy, marketing)
Ezúttal azt fogod megismerni, hogy mi zajlik a hotel színfalai mögött. Hogy töltik fel az üresen álló konferenciatermeket a sales-esek és a szobákat a marketingesek. Valamint beleshetsz a HR és a pénzügyesek titkos világába is.
Gastro and leisure: Sportturizmus
Közelebbről megismerkedhetsz a sportrendezvények lebonyolításával (PR, marketing), valamint a sport és a gazdaság kapcsolatával.
Esettanulmányi versenyek
Különböző általunk szervezett, egyetemi, országos vagy akár nemzetközi versenyeken mérettetheted meg magad, hogy bebizonyítsd, Te leszel a szakma jövendőbeli sztárja. Felkészülésedhez a partnereink és a legjobb egyetemi tanárok minden segítséget meg fognak tudni adni.
4. szemeszter: Gate IV. (karrierfelkészítés)
Destination management: Országimázs és marketing (turizmusmarketing és stratégia, turizmuspolitika)
Mi a politika szerepe a turizmusban? Hol és milyen platformokon lehet egy egész országról reklámot csinálni? Kik azok a szuperhősök, akik a Magyar Turisztikai Ügynökségnél dolgoznak? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekről fog szólni ez a kurzus.
Hotel management: Szállodai stratégiaalkotás bemutatása esetekkel
Veterán szállodaigazgatók fogják elmesélni, hogy miként lehet előre gondolkodni és valóra váltani a stratégiában lefektetett sarokszámokat, valamint ha nem úgy alakulnak a dolog, miképp kell válságmenedzsment üzemmódban tüzet oltani.
Gastro and leisure: Fesztiválszervezés
Gondolkodtál már azon, hogy hogyan áll össze a többszázezer látogatós nemzetközi szupersztárokat felvonultató Sziget Fesztivál? Milyen kihívásokkal kell szembenéznie a szervezőknek? Hogyan zajlik a hirdetés és a rendezvény biztosítása? Ezekről fogtok még többet megtudni ebben a félévben.
Karrierépítés tanácsadás: CV, Prezentációs technikai és interjútechnikai tréning,
Mi kell hozzá, hogy Te tűnj ki a többi jelentkező közül és bezsebeld az álommelót? Ezen a kurzuson mindent megtanítunk.
Szakmai gyakorlat
Partnereink kétkézzel kapkodnak a CTC-sek után, ha új gyakornokot keresnének arról mi szerzünk először tudomást. Akár a kötelező szakmai gyakot akarod letudni, akár új irányokat fedeznél fel, számíthatsz a diákszervezet kapcsolati hálójára. 😉
Vállalkozói kalauz
Nem vonz a multis mókuskerék? Sajátítsd el olyan magyar vállalkozóktól a szakma fortélyait kiscsoportos workshopok keretei között, akik már bizonyítottak.